Cercar en aquest blog

dimarts, 18 d’octubre del 2011

Testimoni compartit a l'Eucaristia de l'AN

Des de sempre havia pensat que aprendre, formar-te intel•lectualment, era per a mi quelcom necessari, imprescindible per a poder després tenir l’oportunitat de créixer i així poder arribar lluny: tenir una carrera universitària, poder accedir a una bona feina, fer tot allò que els meus pares no havien pogut fer,... És per això que des de petita, m’he esforçat per anar seguint els passos que la societat et marca per a ser reconegut com una persona amb una bona formació acadèmica. Finalitzar el estudis obligatoris, fer Batxillerat, una carrera universitària, fer cursets i màsters. Durant tot aquest recorregut formatiu he après i descobert moltíssimes coses no ho puc negar i tots els títol que avui guardo en un calaix del menjador m’han permès accedir a feines que, sense ells no hagués pogut accedir.
Em dic Ana Delgado i la JOC ha estat present a la meva vida des de fa més de 10 anys. Sempre he estat conscient, suposo que és perquè ja les meves iniciadores m’ho deien, que la JOC és una gran escola en la que pots rebre infinites eines i recursos per a la teva vida. Però no ha estat fins fa uns anys que no he entès realment tot allò que m’ha ensenyat la JOC.
La formació que m’ha donat el moviment no m’ha permès tenir un títol més en el meu currículum professional, però m’ha fet entendre coses que avui dia considero molt més importants que tenir un determinat prestigi acadèmic. La JOC m’ha ensenyat a valorar el significat de compartir, m’ha fet descobrir la necessitat d’aprendre dels testimonis dels companys, m’ha demostrat que lluitar per un altre món té sentit, m’ha fet entendre que 2 més 2 no sempre són quatre, a gratuïtat, i que qüestionar els altres des de l’amor, és la millor forma de resoldre conflictes. He après que Déu està present en les coses més senzilles de la vida i que són precisament aquestes coses les que realment importen.
Podria seguir així unes quantes línies més i això em fa pensar en la grandesa de la formació que he rebut del moviment. Gràcies a tots els qui ho heu fet possible.

Ana Delgado

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada