Cercar en aquest blog

dimarts, 18 d’octubre del 2011

Pregària

El meu Déu
El meu Déu és petit, feble i necessitat

El meu Déu té la bondat dels senzills

El meu Déu transmet tendresa

El meu Déu té la força dels qui han patit

El meu Déu sempre m’està esperant més avall

El meu Déu és afectuós i comprensiu

El meu Déu té la joia dels nens

El meu Déu té un esguard brillant i clar

El meu Déu canta perquè és música

El meu Déu balla perquè és dansa

El meu Déu parla perquè és una oda començada

El meu Déu té la paciència d’una mare que sempre espera

El meu Déu té la lluminositat dels estels

El meu Déu em fa mirar més enllà

El meu Déu em fa mirar al meu voltant

El meu Déu té la jovialitat d’un jove

El meu Déu té la bellesa d’una dona

El meu Déu escolta el meu clam i el meu plor

El meu Déu allarga la mà per acaronar-me

El meu Déu és una terra en la que puc plantar

El meu Déu disfruta quan ens estimem

El meu Déu plora quan plorem

El meu Déu batega en el meu cor

El meu Déu és el batec del meu cor

El meu Déu viu en els meus amics

El meu Déu calla, calla i calla

El meu Déu és ultratjat quan fem mal als petits

El meu Déu necessita estimar

El meu Déu és el meu estimat i la meva estimada

El meu Déu té la força d’un petó apassionat

El meu Déu és un gra de blat que mor

El meu Déu és un gra de blat desfet que dóna fruit

El meu Déu és un aplec d’amics

El meu Déu és una parella que s’estima

El meu Déu és un ancià que sap envellir amb paciència i esperança

El meu Déu és un malalt que està a l’hospital

El meu Déu és una dona embarassada que va en una patera

El meu Déu és feble amb els febles i fort amb els forts

El meu Déu és una gran notícia sobre la vida

El meu Déu treballa en els purs

El meu Déu és aigua pels assedegats

El meu Déu és un do desconegut

El meu Déu és la sal de la vida

El meu Déu és la llum quan tot es fa fosc

El meu Déu és escalfor quan fa fred

El meu Déu és vent suau d’estiu

El meu Déu és la llum que es veu a la fi del túnel

El meu Déu és una onada de la mar que em porta

El meu Déu és un raig de sol a l’ hivern

El meu Déu no fa soroll

El meu Déu és un captaire que em mira

El meu Déu és un treballador que torna a casa en metro

El meu Déu és un metge que salva la vida a un infant

El meu Déu és Tendresa

El meu Déu és la Paraula

El meu Déu és la Força

El meu Déu es diu PARE, FILL I ESPERIT SANT

Escrit pel P. Pere Borràs,
provincial dels jesuïtes de Catalunya

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada