Cercar en aquest blog

dimarts, 8 de febrer del 2011

Testimoni: TNI 2011

Testimoni: TNI 2011

Mireia
L’any passat vaig conèixer a l’Alba que em feia classes extraescolars de música a l’escola. Un dia em va proposar d’anar un diumenge a la tarda a un grup de joves que tocaven la guitarra a Sant Andreu on s’ensenyava de manera voluntària. Hi vaig anar, i des de aquell dia he intentat no perdrem cap diumenge. He conegut gent nova que m’ha transmès bons valors humans. L’amistat i les bones persones que he conegut m’han fet que tingui també l’oportunitat d’aprendre un altre instrument com és el violí. He viscut moments molt feliços i m’agradaria que més gent visqués el que jo he experimentat. Per això li vaig dir a la Xènia que vingués al grup de Guitarres .

Xènia
Per mi Guitarres és un punt de trobada entre joves. Som gent de diferents edats de manera que les interaccions ens fan créixer en molts sentits. Tots aprenem de tots, i no només és la guitarra. M’ho passo bé, em sento agust i contenta. A més a més, em permet conèixer a la gent d’una altra manera. De fet, la meva relació d’amistat amb la Mireia s’enriqueix d’una manera molt especial, també l’estic coneixent a ella d’una manera més propera. Personalment amb l’instrument, m’estic esforçant per aconseguir que tots estiguem tocant alhora, junts.

Ana
Des del meu Grup de Revisió de Vida em van convidar a venir a Guitarres. En el grup hem treballat la campanya d’Oci Actiu en Col·lectiu però des d’un punt extern, que al principi costa comprendre. En canvi, a sigut a partir de l’experiència de guitarres l’he pogut entendre des de la vivència. Jo també he convidat a la meva amiga, la Belén, perquè volia ho visques i la nostra amistat cada cop és més ferma. D’aquesta manera, a arrel de Guitarres, els joves del barri viuen sense necessitat de paraules el que és la JOC i experimenten un sentiment de comunitat, de superació i d’esforç. Per tant, és a partir de l’acció on podem implicar a les persones, on poden sentir-se protagonistes per transformar el seu entorn. Viure guitarres des de la campanya ens aporta una reflexió del que fem i ens ajuda a sentir-ho com a algo més gran: una feina conjunta que la fem tot el moviment.

1 comentari:

  1. un testimoni preciós! que la il·lusió i esperança estigui presents en el vostre cor cada diumenge i a cada moment de les vostres vides! A seguir transmitint que un món nou és possible i ja és aquí!!! Moltes gràcies pel vostre testimoni a 3!!

    ResponElimina